Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Нова ПоштаЗамовлення товару на суму до 300 грн., а також одяг, взуття та головні убори відвантажуються лише за повної передоплати.
- Самовивіз
- Delivery
Способи оплати
- Пром-оплата
- ПісляплатаЗамовлення товару на суму до 100 грн., а також одяг, взуття та головні убори відвантажуються лише за повної передоплати. Номер картки для оплати буде відправлений на зручний для Вас месенеджер або e-mail після підтвердження замовлення менеджером.
- ГотівкоюПри отриманні товару безпосередньо у магазині
- Оплата на картку Monobank №4441111120492461. Отримувач: Арсенюк ПавлоПоповнити нашу карту Ви можете через термінал самообслуговування, у касі банку, переказом з картки Monobank або іншого банку. При даному методі оплати поле "Призначення платежу" залиште порожнім. Бронювання товару до оплати можливо на 3 дні. Якщо оплата не надходить протягом 3 днів то бронь знімається. Даний спосіб оплати є безпечним так як портал Prom.ua захищає всі Ваші покупки до 3000 грн.
- Покупка частинами від MonobankЩоб оформити покупку частинами Вам необхідно: 1. Вибрати необхідний товар. 2. Виберіть спосіб оплати «Покупка частинами від monobank». ЗВЕРТАЄМО УВАГУ, що у магазині доступна покупка частинами максимально на 4 місяці (5 платежів). При оформленні покупки у коментарях необхідно вказати кількість місяців на яку бажаєте оформити оплату частинами!!! Ви також можете оформити покупку частинами на більше платежів, але магазин сплачує комісію лише за 5 платежів, за наступні платежі комісія стягується із покупця. Перший платіж пройде в момент купівлі, а наступний — через місяць. У разі списання щомісячного платежу в рахунок кредитних коштів, комісія не списується. Ви дійсно нічого не переплачуєте.
- Оплата карткою Visa, Mastercard - WayForPay
- Оплата подарунковим сертифікатомПри оплаті подарунковим сертифікатом в коментарях необхідно вказати номер сертифікату, який Вам був вказаний під час його придбання. У випадку замовлення товару на суму більшу ніж сума сертифікату, із Вами зв'яжеться менеджер для вирішення зручного для Вас способу оплату надлишкової суми.
Гарантія:
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.